میلاد میداودی: شرمنده هواداران و باشگاه استقلال هستم
نوشته شده توسط : alireza

بعد از ظهر فردا (سه شنبه) موعد انجام عمل جراحی است و میلاد امید دارد که با دعای خیر هموطنان عزیز، جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارد. میلاد میداودی در رابطه با آسیب دیدگی اخیر، مراحل درمان مصدومیت، از دست دادن جام ملت های آسیا، غیبت اجباری از میادین فوتبال و سایر مسائل توضیحاتی داد که با هم مرور می کنیم.


شرمنده هواداران و باشگاه هستم
«هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. چه در اهواز و چه در امارات، غیبت ناشی از مصدومیتم از یک بازی بیشتر نمی شد. امسال هم چند بار مصدوم شده بودم؛ یک بار از ناحیه مچ دست و بار دوم بدلیل کشیدگی رباط داخلی زانویم در تمرین قبل از بازی با سپاهان؛ ولی فقط بازی با مس کرمان را از دست دادم و در مسابقه بعدی برابر سایپا در نیمه دوم به میدان رفتم. این بار اما شرایط کاملا متفاوت است و شرمنده هواداران و باشگاه استقلال شده ام که در میانه مسابقات آن ها را تنها گذاشتم. میزان مصدومیت به حدی بود که تا سه شب بعد از بازی با ملوان از شدت درد نمی توانستم بخوابم و تا چند روز بعد از بازی هم قادر نبودم پایم را روی زمین بگذارم. خدا را شکر در دو هفته گذشته با فیزیوتراپی مداوم و زحمات دکتر نوروزی و همکارانش، تورم پای مصدومم کاهش یافته است.»

دو راه برای انتخاب داشتیم
«پزشکان متخصص بعد از انجام معاینات و مشاهده نتیجه عکسبرداری، دو راه پیش رویم قرار دادند. راه نخست این بود که فقط به فیزیوتراپی اکتفا کنم و بعد از گذشت دو ماه، در اواخر بهمن ماه آماده شرکت در تمرینات استقلال شوم. پزشکان می گفتند در این صورت امکان درمان قطعی مچ پای آسیب دیده ام از بین می رود و با کوچکترین ضربه ای ممکن است دچار آسیب دیدگی شدیدی بشوم. راه دوم این بود که با انجام عمل جراحی، استخوان شکسته و رباط های آسیب دیده ترمیم شود و بعد از چهار ماه بتوانم برای استقلال بازی کنم. در این رابطه تصمیم گیری را بر عهده باشگاه استقلال گذاشتم.»

باشگاه استقلال با جراحی موافقت کرد
«دکتر فتح الله زاده گفت نمی توانیم ریسک کنیم و آینده ورزشی ات را بخاطر دو ماه به خطر بیندازیم؛ پس بهتر است جراحی کنی و با سلامت کامل به تیم برگردی. آقای مظلومی هم چنین نظری داشت و در نهایت عصر روز یکشنبه انجام عمل جراحی قطعی شد. از مدیر عامل و سرمربی استقلال عذرخواهی کردم که در میانه مسابقات بالاجبار تیم را ترک می کنم اما آن ها خواستند که فقط روی مراحل درمان پای آسیب دیده ام تمرکز کنم و بعد از بهبودی با آمادگی به میادین بازگردم. مسئولان باشگاه، کادر فنی، کادر پزشکی، بازیکنان و هواداران استقلال در این دو هفته بارها به من روحیه دادند و انگیزه ام را برای مبارزه با آسیب دیدگی و بازگشت سریعتر به میادین چند برابر کردند.»



از افشین قطبی تشکر می کنم
«حضور و درخشش در جام ملت های آسیا با تیم ملی ایران، یکی از اهدافی بود که در این فصل داشتم که در نهایت قسمت نشد. افشین قطبی جزو اولین نفراتی بود که پس از مصدومیتم با من تماس گرفت و مرا دلداری داد. قطبی گفت که تا آخرین لحظه منتظر بازگشتت به تیم ملی و حضورت در جام ملت ها هستم و برای درمان آسیب دیدگی ات هر مشکلی داری می توانی روی من حساب کنی. واقعا از قطبی ممنونم که در آن روزهای سخت به من روحیه داد و اکنون منتظر بازگشت وی از آلمان هستم تا تماس بگیرم و تشکر کنم. به هر حال قسمتم نبود که در جام ملت ها بازی کنم اما قطبی معرفت به خرج داد و باید از ایشان تشکر کنم.»

برخی ها حاشیه سازی می کنند
«متأسفانه برخی ها از مصدومیت من سوء استفاده و اقدام به درج مطالب کذب می کنند؛ بستگان و آشنایانم با اطلاع از این مطالب نگران می شوند و با من تماس می گیرند تا ببینند که واقعیت دارد یا خیر؟ بعنوان مثال یک روزنامه تیتر می زند که میلاد دیگر تا آخر عمر نمی تواند فوتبال بازی کند و چند روز بعد می نویسد که میلاد چون فهمیده باید جراحی کند، گریه کرده است! روزنامه دیگری هم نوشته مصدومیت میلاد دروغ است و این بازیکن چون با قطبی مشکل دارد به دکتر نوروزی گفته پایم را گچ بگیر تا برای تیم ملی در جام ملت ها بازی نکنم و از قطبی انتقام بگیرم! این افراد بهتر است حقایق را بنویسند و نان حلال به خانه هایشان ببرند. در خصوص وضعیت مصدومیت و مراحل درمان نیز دکتر نوروزی مسئول کمیته پزشکی باشگاه استقلال تنها فردی است که می تواند اطلاع رسانی صحیح داشته باشد و سایر مطالبی که منتشر می شود، اشتباه است. در 10 روز گذشته هم مصاحبه ای با رسانه ها نداشته ام و همه روزه صبح و عصر در کلینیک دکتر نوروزی مشغول فیزیوتراپی بودم.»

درباره بازیکن ملوان صحبت نمی کنم
«در خصوص بازیکن ملوان انزلی که مرا مصدوم کرد، صحبتی نمی کنم. فقط امیدوارم چنین مصدومیتی گریبان گیر هیچ ورزشکاری نشود. از دکتر نوروزی و همکارانش در کلینیک فیزیوتراپی و کادر پزشکی باشگاه استقلال که در این دو هفته به من لطف داشتند تشکر می کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز، عمل جراحی ام با موفقیت انجام شود تا بتوانم در بازگشت به میادین فوتبال محبت های هواداران و اعضای باشگاه استقلال را جبران کنم. از هواداران متعصب استقلال هم تقاضا دارم که در دو بازی حساس مقابل فولاد و ذوب آهن از بچه های تیم حمایت کنند تا انشالله قبل از تعطیلی لیگ بتوانیم صدرنشین شویم.»





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: میلاد , میداوودی , شرمنده , حمله , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: